Jeżeli produkt zakupiony na amber-collection.com.pl nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go bezpłatnie zwrócić w ciągu 30 dni.

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru wygasa po upływie 30 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.

Instrukcja zwrotu towaru:

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, w terminie do 30 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sklep Amber Collection o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży (np. poprzez przesłanie na adres e-mail: sklepambercollection@gmail.com maila z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzą sobie Państwo zwrócić lub poprzez kontakt z telefoniczną obsługą sklepu internetowego Amber Collection: tel.: +48 606 834 805).

W terminie do 14 dni od dnia, w którym poinformują  Państwo sklep Amber Collection o odstąpieniu od umowy sprzedaży i zamiarze zwrócenia zamówionego towaru należy zwrócić towar wysyłkowo za pośrednictwem kuriera lub poczty (sposób wysyłki musi być taki sam jak sposób pierwotnej dostawy zamówionego towaru). Niezbędne są następujące czynności:

a) należy zapakować towar w bezpieczny sposób i umieść go w oryginalnym opakowaniu.

b) należy wysłać towar na adres sklepu: Amber Collection,  ul. Jasienicy23,  84-215 Gowino

Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Powinien posiadać metkę oraz oryginalne opakowanie.

Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem kosztów wysyłki zwracanego towaru) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny złożą Państwo inną dyspozycję.

Sklep Amber Collection może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych.

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań, aby biżuteria oferowana Państwu przez sklep internetowy Amber Collection była najwyższej jakości. Jeśli w Państwa ocenie jej jakość nie jest w pełni satysfakcjonująca, prosimy o zastosowanie się do poniższych zaleceń:

1. Reklamacja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania.

2. Klient ma prawo dokonać reklamacji w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu jeśli zakupiony produkt posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z umową.

3. Mogą Państwo zgłosić reklamację poprzez kontakt z telefoniczną obsługą sklepu internetowego Amber Collection, tel.: +48 606 834 805 lub wysłać maila na adres e-mail: sklepambercollection@gmail.com

4. Reklamowany towar prosimy przesłać na adres sklepu: Amber Collection,  ul. Jasienicy23,  84-215 Gowino

Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O decyzji sklepu Amber Collection zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.