Jeżeli produkt zakupiony na ambercollection.pl nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni.

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.

Instrukcja zwrotu towaru:

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, należy poinformować sklep Amber Collection o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży (poprzez przesłanie na adres e-mail: sklepambercollection@gmail.com maila z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzą sobie Państwo zwrócić)). Sprzedający nie przyjmuje zwrotów bez uprzedniego powiadomienia Sprzedającego o tym fakcie.

Po wysłaniu informacji do sklepu o odstąpieniu od umowy sprzedaży i zamiarze zwrócenia zamówionego towaru należy zwrócić towar wysyłkowo za pośrednictwem kuriera lub paczkomatu InPost. Niezbędne są następujące czynności:

a) należy zapakować towar w bezpieczny sposób i umieścić go w oryginalnym opakowaniu

b) do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu

b) należy wysłać towar na adres sklepu:

C.H. Jantar, Amber Collection

Rafał Bettin
ul. Szczecińska 58
76-200 Słupsk

lub do paczkomatu InPost: SLU15A

przesyłką opłaconą przez Ciebie. Wybierając tę formę pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, a poniesiony przez Ciebie koszt wysyłki nie podlega zwrotowi.

Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Towar powinien posiadać oryginalne opakowanie. Należy dołączyć paragon.

Zwrot zostanie rozpatrzony do 30 dni roboczych od dnia otrzymania przez sklep zwracanych przez Państwa produktów. O decyzji sklepu Amber Collection zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną. Sklep Amber Collection wstrzyma się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów. Zwrot dokonanych przez Państwa płatności (z wyjątkiem kosztów wysyłki zwracanego towaru) zostanie dokonany nie później niż w terminie 30 dni roboczych od dnia otrzymania przez Sklep zwróconych towarów.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny złożą Państwo inną dyspozycję.

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań, aby biżuteria oferowana Państwu przez sklep internetowy Amber Collection była najwyższej jakości. Jeśli w Państwa ocenie jej jakość nie jest w pełni satysfakcjonująca, prosimy o zastosowanie się do poniższych zaleceń:

1. Reklamacja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania.

2. Klient ma prawo dokonać reklamacji w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu jeśli zakupiony produkt posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z umową.

3. Mogą Państwo zgłosić reklamację poprzez kontakt e-mailowy z obsługą sklepu pod adresem e-mail: sklepambercollection@gmail.com

4. Reklamowany towar prosimy przesłać na adres sklepu:

C.H. Jantar, Amber Collection

Rafał Bettin
ul. Szczecińska 58
76-200 Słupsk

lub do paczkomatu InPost: SLU15A

przesyłką opłaconą przez Ciebie. Wybierając tę formę pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, a poniesiony przez Ciebie koszt wysyłki nie podlega zwrotowi.

Reklamacja zostanie rozpatrzona do 30 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji. O decyzji sklepu Amber Collection zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.